نخست ... 234567 ... آخرین
  1. #31
    تاریخ عضویت
    اسفند 1397
    محل سکونت
    -----
    نوشته
    74
    نقل قول نقل قول از vvahiid نمایش پست ها
    حسین جان مخلوط سوخت و هوا رو هم چک کردی؟؟ یعنی بنزین وسط پیاله کاربراتور قرار گرفته؟؟ اگر بنزین وسط نباشه 2 حالت داره یکی اینکه مخلوط سوخت و هوا تنظیم نیست و یکی هم اینکه سوزن شناور که باعث میشه بنزین بیش از حد وارد کاربراتور نشه ایراد داره که این دو حالت هم ناثیر بسزایی تو مصرف سوخت کاربراتور داره.
    یک حالت دیگه هم وجود داره ، سوزن ژیگلور هایی که استفاده میکنی جنس خوب هستش یا اینکه چینیه؟؟ چون باید قطر خروجی سوزن های ژیگلور بنزین بین 75 الی 80 میلیمتر باشه و سوزن ژیگلور هوا بین 110 الی 120 میلیمتر باشه که تو مدل های چینی متاسفانه اصلا این میزان رعایت نشده و دهانه سوزن ها گشاد‌تر هستش که خود همین باعث بالا رفت مصرف میشه در حال حاضر تو بازار ایران بهترین مدل های سوزن ژیگلور یکی gpf (بسته بندی زرد رنگ) یکی هم cbs (بسته بندی قرمز رنگ) هست که عکسش رو پیوست کردم ، یه مدل دیگه هم سوزن تو بازار هست به اسم wrt و ice که بسته بندی آبی رنگ داره که چینی هستن و اصلا به درد نمیخوره که متاسفانه به اسم تایوانی و کره‌ای فروخته میشه.
    البته یک حالت دیگه هم وجود داره که 2 سال پیش واسه خودم پیش اومد و خیلی جالب بود واسم چون مدل ماشین پایین هست و باک بنزین پراید هم آهنی هست، باک بنزین من پوسیده بود و بنزین نشت میداد ازش که باعث شده بنزین ماشین کم بشه و منم به اشتباه فکر کنم مصرف سوخت ماشین رفته بالا البته میزان نشتی اونقدری نبود که بنزین چکه کنه و متوجه بشم فقط در حدی بود که سطح خارجی باک رو خیس میکرد که منم به طور اتفاقی فهمیدم که نشتی داره.
    سلام
    ممنون بابت توضیح
    راستش باک نشتی نداره اصلا(من یه ادم حساسی هستم تو شب با نور داخل کاپوت و زیر و بم ماشینو چک میکنم اگر یه قطره سبز ببینم(اب رادایتور)سریع حل میکنم یا روغن یا هر چیز دیگه
    دو سال پیش سوزن ماک wrtانداخت واسم بعد عوض کردم و دوباره رفتم پیش یه به اصطلا کاربرات ساز تمام سوزنا نو رو گرفت به جاش کهنه انداخت ولی سایزشون زمین تا اسمون فرق میکرد همون شماره ولی تک تک بهم نشون میداد چقدر قطرشون فرق داره.
    پیچ سوخت و هوا خودم تنظیم میکنم میبندم وقتی که دور موتور دیگه بالا نرفت همونجا ول میکنم و وقتی میبندم ماشین داره خاموش میشه سطح پیاله نزدیک پر شدن وقتی کم کم باز میکنم پیچ هوا رو سطحش میاد پایین و تا وسط نزدیک به یک میلیمتر بالاتر از وسط قرار میگیره


    در ضمن الان چند وقتیه که(حدودا شش ماه)چه زمستان چه تابستون یا همین الان ماشین بعضی اوقات روشن میشه بعضی اوقات با دو یا سه تا استارت یکسره باید روشن بشه---پمپ بنزین عوض شده مگنت و دلکو عوض شده کوئل عوض شده وایر عوض شده شمع هم همینطور.یکی از وایر رو بر میدارم شمع رو میزارم دال جرقه قوی داره و هم اینکه پمپ هم بنزین میکشه انگار کاربرات مشکل داره که بنزین نمیده.....مشکل از کجاست؟سوزنا اشغال گرفتن؟یا جرم بسته؟
    درچه ساسات هم بستس
    ویرایش توسط hossein019940 : 1 مرداد 1398 در ساعت 12:52

  2. # ADS
    کاربراتور پراید
    آگهی بازرگانی تبلیغات هوشمند
    تاریخ عضویت
    امسال
    محل سکونت
    tuningforum.ir
    نوشته
    1026
     
  3. #32
    تاریخ عضویت
    بهمن 1397
    مدل خودرو
    پراید کاربراتوری
    نوشته
    22
    نقل قول نقل قول از hossein019940 نمایش پست ها
    سلام
    ممنون بابت توضیح
    راستش باک نشتی نداره اصلا(من یه ادم حساسی هستم تو شب با نور داخل کاپوت و زیر و بم ماشینو چک میکنم اگر یه قطره سبز ببینم(اب رادایتور)سریع حل میکنم یا روغن یا هر چیز دیگه
    دو سال پیش سوزن ماک wrtانداخت واسم بعد عوض کردم و دوباره رفتم پیش یه به اصطلا کاربرات ساز تمام سوزنا نو رو گرفت به جاش کهنه انداخت ولی سایزشون زمین تا اسمون فرق میکرد همون شماره ولی تک تک بهم نشون میداد چقدر قطرشون فرق داره.
    پیچ سوخت و هوا خودم تنظیم میکنم میبندم وقتی که دور موتور دیگه بالا نرفت همونجا ول میکنم و وقتی میبندم ماشین داره خاموش میشه سطح پیاله نزدیک پر شدن وقتی کم کم باز میکنم پیچ هوا رو سطحش میاد پایین و تا وسط نزدیک به یک میلیمتر بالاتر از وسط قرار میگیره


    در ضمن الان چند وقتیه که(حدودا شش ماه)چه زمستان چه تابستون یا همین الان ماشین بعضی اوقات روشن میشه بعضی اوقات با دو یا سه تا استارت یکسره باید روشن بشه---پمپ بنزین عوض شده مگنت و دلکو عوض شده کوئل عوض شده وایر عوض شده شمع هم همینطور.یکی از وایر رو بر میدارم شمع رو میزارم دال جرقه قوی داره و هم اینکه پمپ هم بنزین میکشه انگار کاربرات مشکل داره که بنزین نمیده.....مشکل از کجاست؟سوزنا اشغال گرفتن؟یا جرم بسته؟
    درچه ساسات هم بستس
    سلام
    در حین حرکت هم ماشین مشکل داره ؟ مثلا ریپ بزنه یا خفه کنه؟
    شاید مشکل از خود استارت باشه که ذغال استارت ضعیف شده باشه

  4. #33
    تاریخ عضویت
    اسفند 1397
    محل سکونت
    -----
    نوشته
    74
    نقل قول نقل قول از vvahiid نمایش پست ها
    سلام
    در حین حرکت هم ماشین مشکل داره ؟ مثلا ریپ بزنه یا خفه کنه؟
    شاید مشکل از خود استارت باشه که ذغال استارت ضعیف شده باشه
    ذغال استارت باشهبایدهمه حاات استارت باید مشکل بشه نه سر صب درسته؟
    مشکل راه رفتن ندارم فقط دور موتور 3میشه صداش زیاد میشه بالاتر بره صداش میخوابه فقط. رله سر راه استارت وصل کنم خوبه تاثیر داره؟

  5. #34
    تاریخ عضویت
    مرداد 1398
    محل سکونت
    البرز
    نوشته
    3
    باسلام من یه پراید هاچبک 76دارم جدیدن مصافت طولانی باهاش میرم ماشین نم نم تو سربالایی ها بی جون میشه وشروع میکنه به تک کار کردن ودود سیاه حتی بادنده یک هم بالا نمیره ممنون میشم کمکم کنید یه چیزدیگه ام هست. دنده هارو که گازمیدم پرکنم به زور دورموتور میرسه 3.5
    ویرایش توسط yazdan : 2 مرداد 1398 در ساعت 07:32

  6. #35
    تاریخ عضویت
    اسفند 1397
    محل سکونت
    -----
    نوشته
    74
    نقل قول نقل قول از hossein019940 نمایش پست ها
    ذغال استارت باشهبایدهمه حاات استارت باید مشکل بشه نه سر صب درسته؟
    مشکل راه رفتن ندارم فقط دور موتور 3میشه صداش زیاد میشه بالاتر بره صداش میخوابه فقط. رله سر راه استارت وصل کنم خوبه تاثیر داره؟
    امروز رفتم باطری فروشی تو حالت خاموش امپر 10 بود با روشن شدن چراغ 9 9/5 رفت گفت خرابه.نو رو وصل کردیم تا سه دقیقه اول نوسان بین 13تا 13/5دینام شارژ میکرد بعد از دو سه دقیقه ثابت رو 13 و خورده رفت و خاموش هم تست کردم 12/5 ولت ثابت داشت

  7. #36
    تاریخ عضویت
    بهمن 1397
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    320
    نقل قول نقل قول از yazdan نمایش پست ها
    باسلام من یه پراید هاچبک 76دارم جدیدن مصافت طولانی باهاش میرم ماشین نم نم تو سربالایی ها بی جون میشه وشروع میکنه به تک کار کردن ودود سیاه حتی بادنده یک هم بالا نمیره ممنون میشم کمکم کنید یه چیزدیگه ام هست. دنده هارو که گازمیدم پرکنم به زور دورموتور میرسه 3.5
    سلام آخرین بار کی فیلر زدی؟

  8. #37
    تاریخ عضویت
    مرداد 1398
    محل سکونت
    البرز
    نوشته
    3

    2سال پیش

    نقل قول نقل قول از monazzah نمایش پست ها
    سلام آخرین بار کی فیلر زدی؟
    سلام 2سال میشه

  9. #38
    تاریخ عضویت
    بهمن 1397
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    320
    نقل قول نقل قول از yazdan نمایش پست ها
    سلام 2سال میشه
    صافی بنزین رو عوض کن فیلر هم بده مکانیک چک کنه احتمال داره سفت شده باشه

  10. #39
    تاریخ عضویت
    اسفند 1397
    محل سکونت
    -----
    نوشته
    74
    نقل قول نقل قول از monazzah نمایش پست ها
    صافی بنزین رو عوض کن فیلر هم بده مکانیک چک کنه احتمال داره سفت شده باشه
    سلام داداش
    فیلر ماشین باید سفت باشه یا نه؟
    رفتم پریروز فیلر بزنم طرف گاز داد دستش رو موتور بود گهف تابستون فیلر نباید سفت تر از این باشه و نزد واسم

  11. #40
    تاریخ عضویت
    بهمن 1397
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    320
    نقل قول نقل قول از hossein019940 نمایش پست ها
    سلام داداش
    فیلر ماشین باید سفت باشه یا نه؟
    رفتم پریروز فیلر بزنم طرف گاز داد دستش رو موتور بود گهف تابستون فیلر نباید سفت تر از این باشه و نزد واسم
    نه سفت باید باشه و نه شل

    بهش بگو مگه پیکانه که فیلر گرم و سرد بزنی

نخست ... 234567 ... آخرین

کلمات کلیدی این موضوع

بهترین بک لینک - سئو سایت - سفارش رپورتاژ آگهی - خرید آنتی ویروس - سیگنال فارکس تلگرام - خرید لایسنس نود 32 - دکتر اورولوژی تهران -
وان ایکس بت
خرید گوشی آیفون -
سایت بازی انفجار
سایت بت
جت بت
سایت enfejar
jetbet
تحلیل بیت کوین -
سایت پیش بینی فوتبال
منابع آزمون آیلتس -
سیب بت
بهترین بروکر فارکس - سایت تتر -
بازی انفجار
ردیاب - دانلود تراست والت - استخر پیش ساخته - دانلود سریال هیلو -
پوکر
betball90
بازی انفجار
سایت جت بت
سایت انفجار
آموزش تعمیرات موبایل شیراز - قرص تاخیری -
سایت انفجار
بلوک سبک - فلزیاب - نیازیها -
betorward
وان ایکس بت
مجله ارژنگ - مجله فانوس فکر - مجله نارمک - مجله تهران نو -
سایت jetbet
اخبار روز - بروز ترین

ورود

ورود